Екипът: Христо Климентов, CEO на Media Monitor

DSC_4776

Запознайте се с Христо Климентов, CEO на Media Monitor. Христо разполага с над 12-годишен опит в сферата на медийния мониторинг и клипинг. За това време е имал възможност да премине през всички възможни позиции в йерархията, както и да участва в разработването на редица нови за бранша услуги и продукти. Този опит му помага ефективно да управлява процесите и хората в агенция Media Monitor.

Опиши ни един свой ден и какво учиш на ежедневна база от работата?

Моят ден е изпълнен с различни задачи – срещи с мениджърите на екипи, обсъждане на текущи задачи, проблеми и формули за решаването им.
Всеки ден уча нещо ново. Опитвам се непрекъснато да усъвършенствам себе си и агенцията.

Каква е визията на Media Monitor?

Развитие на пазара чрез налагане на високи стандарти на качество и дигитализиране на услугите. Работим с все повече PR специалисти и отдели на компании. И разбира се – най-важната задача, която е разрешена от колегите в Централна Европа и САЩ например, но стои пред нашия бранш – авторските права на медиите.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

Те са изключителни професионалисти. Имат богат опит и желание за покоряване на нови висоти. Повечето от тях са ме впечатлявали със старанието си да помогнат на клиентите и да изпълнят поставените задачи. За мен всеки път е истинско щастие, когато получа обратна връзка от доволен клиент.

Опиши ни “the Media Monitor way”.

Стремим се културата и подходът на агенцията да спазват етичните принципи и да има синергия между екип – управленско тяло и клиенти. Целим да възпитаваме общност, с която заедно да вървим напред и нагоре.

Как смяташ, че ще се развие пазара на медиен мониторинг в България в следващите 10 години?

Все повече компании ще започнат да използват услугите на компании за медиен мониторинг. В момента много PR агенции и компании държат хора, които преглеждат вестници или правят мониторинг на интернет и прочие, но рано или късно мениджърите ще осъзнаят, че много по-евтино и ефективно това извършват външните партньори. Другото, с риск да се повторя, са авторските права на медии.

Какво си казваш, за да се мотивираш?

Спомни си последния успех, усещането беше прекрасно.