Екипът: Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor

DSC_4786

Запознайте се с Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor. Пейо разполага с над 7-годишен опит в сферата на медийния мониторинг и клипинг, включително е част от успешното развитие на редица иновативни за българския пазар услуги. Ежедневните му отговорности включват увеличаване на продажбите, разработване на нови технологии и комуникация с клиенти.

На какво те учи работата?

Медийният мониторинг и клипинг е динамична дейност и всеки ден се появяват нови и нови неща. Обратната връзка от настоящи и нови клиенти е изключително важна за мен, защото ми помага да съм в крак с новите изисквания на бранша и да предлагам решения дори и на най-специфичните нужди и желания.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

Това е най-добрият екип, с който съм работил, откакто се занимавам с медиен мониторинг и клипинг. Надявам се да съм научил на нещо колегите, защото аз самият съм попивал от тях. Не бих дал персонална оценка на даден човек, ние работим като едно цяло и всеки има значение за крайния успех.

Кой е най-интересният проект, по който си работил досега?

Не се сещам за един-единствен проект, по-скоро ми е било интересно да работим за клиенти с високи изисквания, които сме удовлетворявали чрез много труд.

Опиши ни “the Media Monitor way”.

На първо място поставяме клиентите и нивото на тяхното обслужване. Стремим се да използваме най-новите технологии в бизнеса, затова непрекъснато развиваме софтуера си.

Каква е твоята първа асоциация на Media Monitor?

Качество и пак качество.

Как смяташ, че ще се развие пазара на медиен мониторинг в България в следващите 10 години?

Един от факторите, който вече навлезе, но ще продължи да оказва влияние върху медийния мониторинг, са социалните мрежи. Вече не могат да бъдат подценявани и се обособиха като отделен информационен канал със сериозна тежест. Това ще продължи, а индустрията ще се дигитализира все повече.