Екипът: Владимир Динев, Junior Team Manager в Media Monitor

DSC_8176

Запознайте се с Владимир Динев, Junior Team Manager в Media Monitor. Владо е енергичен, подхожда с внимание към детайлите и не обича да оставя недовършена работа. Той е част от екипа на агенцията от самото начало. На ежедневна база отговаря за намирането на информация от всякакъв тип медии и подготвянето й в различни формати – справки, аналитични таблици, клипинг.

Какви бяха твоите първи успехи в Медиа Монитор?

Навлизането на пазара в консервативната българска среда не е лесно начинание и поради тази причина възприемам всеки успех на агенцията от старта досега и като свой собствен.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

От колегите си научих много нови неща, усвоих полезни умения и намерих приятели сред тях. Смятам, че за да бъде един екип успешен и да работи добре, е нужна постоянна комуникация и неоставени неразрешени проблеми.

В обувките на Владо…

Всеки ден ми се налага бързо да усвоявам нови умения и да ги прилагам в работата, да комуникирам с хора и да разрешавам възникнали казуси.

Опиши ни The “Media Monitor way”

“Can-do” подход към всяко нещо.

Каква е твоята първа асоциация на Media Monitor?

Професионализъм, отговорност и качество.

Най-интересното от сутрешните блокове

Всеки ден ще ви предоставяме селекция на най-важните новини и теми, дискутирани в четири сутрешни блокове: БНТ, Нова телевизия, bTV и ТВ7.

БНТ, „Денят започва”

1. Очаква ли ни ново поскъпване на тока – министърът на енергетиката Теменужка Петкова заяви, че от КЕВР извършват анализ на исканията на ЕРП-та, но по личното й мнение цената на тока няма да се повиши.
2. За или против по-високите глоби за паркиране – певицата Вяра Панталеева и журналистът Георги Луканов коментираха глобата за неправилно паркиране. След като народните представители гласуваха на второ четене промени в Закона за движение по пътищата, тя вече е от 50 до 200 лева.

Нова телевизия, „Здравей, България”
Meglena_Kuneva_2013

1. Как Националното бюро за корупцията ще лови политици за необяснимо имущество – вицепремиерът Меглена Кунева разказа за проектозакона и новите мерки за борба с корупцията.
2. Пенсионер дължи 3 хиляди лева на държавата – репортаж за 80-годишен мъж, осъден да плати на държавата 3363 лева, защото получавал вдовишка надбавка за починалата си съпруга след като се оженил повторно.
3. Майка гледа шестте си деца с 225 лева на месец – разказ за това как с помощта на зрители те вече имат достатъчно дрехи, за да могат да ходят на училище.

bTV, „Тази сутрин”

1. На път ли е Белово да се превърне в първата частна община в България – Разследване на bTV за поредните злоупотреби с общински поръчки и как община Белово е разпродала повече от 30 000 декара общинска земя на една единствена фирма.
2. Пада ли ограничението за платен прием във висшите училища – бившият министър на образованието Сергей Игнатов предупреди, че въвеждането на платено обучение в родните ВУЗ-ве е рисковано, тъй като някои западни висши училища предлагат безплатно обучение.

ТВ7, “Добро утро, България!”

1. Очаква ли ни драстично поскъпване на тока и парното от юли – протестерът Стоян Грозданов и енергийният експерт Христо Казанджиев обсъдиха евентуалното повишение на цените на тока и парното от юли месец.
2. Трябва ли да отпадне банковата тайна при фалирали банки – адвокат Марин Марковски и Александър Каракачанов, вносител на законопроект за търговската тайна, бяха на противоположни мнения по темата дали това ще гарантира прозрачността при финансови кризи.

Водещи заглавия от пресата

Нашият екип преглежда предстоящите издания на пресата всяка вечер, за да ви предостави рано сутрин подбор на най-важните и основни теми за деня:

 

в. Дума
Въвеждат тихомълком платено висше
ТВ7 се споразумя с частния съдебен изпълнител
РБ и ГЕРБ легитимираха платеното паркиране

в. Новинар
Собственикът на TV7 с дълг от 288 млн. лв.
Заводът за боклука на София ще е готов до края на лятото

в. Капитал Дейли
Държавата ще възстановява ДДС по водните проекти на общините
Москов ще отговаря за сливането на болниците другата седмица
Прокуратурата закри спектакъла „Костинброд”

в. Труд
20 000 ЛВ. ГЛОБА ЗА „СОФИЯМЕД”

в. Монитор
Ветерани МиГ-21 поемат охраната на небето ни
Премиерът Бойко Борисов разкри: Квесторите на КТБ ужилили фонда с €100 млн.

 в. 24 часа
Архимандрит Алексий ефимерий на Драгалевския манастир: Споменавах Симеон, но вече не го споменавам. Нещо се пречупи у мен
Олимпи Кътев, член на НДСВ: НДСВ няма да се закрива, ще направим още един опит

Simeon_II_of_Bulgaria
Симеон Сакскобурготски
Фотограф: Nadya ReidCC BY-SA 2.0

Екипът: Христо Климентов, CEO на Media Monitor

DSC_4776

Запознайте се с Христо Климентов, CEO на Media Monitor. Христо разполага с над 12-годишен опит в сферата на медийния мониторинг и клипинг. За това време е имал възможност да премине през всички възможни позиции в йерархията, както и да участва в разработването на редица нови за бранша услуги и продукти. Този опит му помага ефективно да управлява процесите и хората в агенция Media Monitor.

Опиши ни един свой ден и какво учиш на ежедневна база от работата?

Моят ден е изпълнен с различни задачи – срещи с мениджърите на екипи, обсъждане на текущи задачи, проблеми и формули за решаването им.
Всеки ден уча нещо ново. Опитвам се непрекъснато да усъвършенствам себе си и агенцията.

Каква е визията на Media Monitor?

Развитие на пазара чрез налагане на високи стандарти на качество и дигитализиране на услугите. Работим с все повече PR специалисти и отдели на компании. И разбира се – най-важната задача, която е разрешена от колегите в Централна Европа и САЩ например, но стои пред нашия бранш – авторските права на медиите.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

Те са изключителни професионалисти. Имат богат опит и желание за покоряване на нови висоти. Повечето от тях са ме впечатлявали със старанието си да помогнат на клиентите и да изпълнят поставените задачи. За мен всеки път е истинско щастие, когато получа обратна връзка от доволен клиент.

Опиши ни “the Media Monitor way”.

Стремим се културата и подходът на агенцията да спазват етичните принципи и да има синергия между екип – управленско тяло и клиенти. Целим да възпитаваме общност, с която заедно да вървим напред и нагоре.

Как смяташ, че ще се развие пазара на медиен мониторинг в България в следващите 10 години?

Все повече компании ще започнат да използват услугите на компании за медиен мониторинг. В момента много PR агенции и компании държат хора, които преглеждат вестници или правят мониторинг на интернет и прочие, но рано или късно мениджърите ще осъзнаят, че много по-евтино и ефективно това извършват външните партньори. Другото, с риск да се повторя, са авторските права на медии.

Какво си казваш, за да се мотивираш?

Спомни си последния успех, усещането беше прекрасно.

Екипът: Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor

DSC_4786

Запознайте се с Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor. Пейо разполага с над 7-годишен опит в сферата на медийния мониторинг и клипинг, включително е част от успешното развитие на редица иновативни за българския пазар услуги. Ежедневните му отговорности включват увеличаване на продажбите, разработване на нови технологии и комуникация с клиенти.

На какво те учи работата?

Медийният мониторинг и клипинг е динамична дейност и всеки ден се появяват нови и нови неща. Обратната връзка от настоящи и нови клиенти е изключително важна за мен, защото ми помага да съм в крак с новите изисквания на бранша и да предлагам решения дори и на най-специфичните нужди и желания.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

Това е най-добрият екип, с който съм работил, откакто се занимавам с медиен мониторинг и клипинг. Надявам се да съм научил на нещо колегите, защото аз самият съм попивал от тях. Не бих дал персонална оценка на даден човек, ние работим като едно цяло и всеки има значение за крайния успех.

Кой е най-интересният проект, по който си работил досега?

Не се сещам за един-единствен проект, по-скоро ми е било интересно да работим за клиенти с високи изисквания, които сме удовлетворявали чрез много труд.

Опиши ни “the Media Monitor way”.

На първо място поставяме клиентите и нивото на тяхното обслужване. Стремим се да използваме най-новите технологии в бизнеса, затова непрекъснато развиваме софтуера си.

Каква е твоята първа асоциация на Media Monitor?

Качество и пак качество.

Как смяташ, че ще се развие пазара на медиен мониторинг в България в следващите 10 години?

Един от факторите, който вече навлезе, но ще продължи да оказва влияние върху медийния мониторинг, са социалните мрежи. Вече не могат да бъдат подценявани и се обособиха като отделен информационен канал със сериозна тежест. Това ще продължи, а индустрията ще се дигитализира все повече.