Екипът: Владимир Динев, Junior Team Manager в Media Monitor

DSC_8176

Запознайте се с Владимир Динев, Junior Team Manager в Media Monitor. Владо е енергичен, подхожда с внимание към детайлите и не обича да оставя недовършена работа. Той е част от екипа на агенцията от самото начало. На ежедневна база отговаря за намирането на информация от всякакъв тип медии и подготвянето й в различни формати – справки, аналитични таблици, клипинг.

Какви бяха твоите първи успехи в Медиа Монитор?

Навлизането на пазара в консервативната българска среда не е лесно начинание и поради тази причина възприемам всеки успех на агенцията от старта досега и като свой собствен.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

От колегите си научих много нови неща, усвоих полезни умения и намерих приятели сред тях. Смятам, че за да бъде един екип успешен и да работи добре, е нужна постоянна комуникация и неоставени неразрешени проблеми.

В обувките на Владо…

Всеки ден ми се налага бързо да усвоявам нови умения и да ги прилагам в работата, да комуникирам с хора и да разрешавам възникнали казуси.

Опиши ни The “Media Monitor way”

“Can-do” подход към всяко нещо.

Каква е твоята първа асоциация на Media Monitor?

Професионализъм, отговорност и качество.

Водещи заглавия от пресата

Нашият екип преглежда предстоящите издания на пресата всяка вечер, за да ви предостави рано сутрин подбор на най-важните и основни теми за деня:

 

в. Дума
Въвеждат тихомълком платено висше
ТВ7 се споразумя с частния съдебен изпълнител
РБ и ГЕРБ легитимираха платеното паркиране

в. Новинар
Собственикът на TV7 с дълг от 288 млн. лв.
Заводът за боклука на София ще е готов до края на лятото

в. Капитал Дейли
Държавата ще възстановява ДДС по водните проекти на общините
Москов ще отговаря за сливането на болниците другата седмица
Прокуратурата закри спектакъла „Костинброд”

в. Труд
20 000 ЛВ. ГЛОБА ЗА „СОФИЯМЕД”

в. Монитор
Ветерани МиГ-21 поемат охраната на небето ни
Премиерът Бойко Борисов разкри: Квесторите на КТБ ужилили фонда с €100 млн.

 в. 24 часа
Архимандрит Алексий ефимерий на Драгалевския манастир: Споменавах Симеон, но вече не го споменавам. Нещо се пречупи у мен
Олимпи Кътев, член на НДСВ: НДСВ няма да се закрива, ще направим още един опит

Simeon_II_of_Bulgaria
Симеон Сакскобурготски
Фотограф: Nadya ReidCC BY-SA 2.0

Екипът: Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor

DSC_4786

Запознайте се с Пейо Георгиев, Sales Executive в Media Monitor. Пейо разполага с над 7-годишен опит в сферата на медийния мониторинг и клипинг, включително е част от успешното развитие на редица иновативни за българския пазар услуги. Ежедневните му отговорности включват увеличаване на продажбите, разработване на нови технологии и комуникация с клиенти.

На какво те учи работата?

Медийният мониторинг и клипинг е динамична дейност и всеки ден се появяват нови и нови неща. Обратната връзка от настоящи и нови клиенти е изключително важна за мен, защото ми помага да съм в крак с новите изисквания на бранша и да предлагам решения дори и на най-специфичните нужди и желания.

Разкажи ни за екипа на Media Monitor.

Това е най-добрият екип, с който съм работил, откакто се занимавам с медиен мониторинг и клипинг. Надявам се да съм научил на нещо колегите, защото аз самият съм попивал от тях. Не бих дал персонална оценка на даден човек, ние работим като едно цяло и всеки има значение за крайния успех.

Кой е най-интересният проект, по който си работил досега?

Не се сещам за един-единствен проект, по-скоро ми е било интересно да работим за клиенти с високи изисквания, които сме удовлетворявали чрез много труд.

Опиши ни “the Media Monitor way”.

На първо място поставяме клиентите и нивото на тяхното обслужване. Стремим се да използваме най-новите технологии в бизнеса, затова непрекъснато развиваме софтуера си.

Каква е твоята първа асоциация на Media Monitor?

Качество и пак качество.

Как смяташ, че ще се развие пазара на медиен мониторинг в България в следващите 10 години?

Един от факторите, който вече навлезе, но ще продължи да оказва влияние върху медийния мониторинг, са социалните мрежи. Вече не могат да бъдат подценявани и се обособиха като отделен информационен канал със сериозна тежест. Това ще продължи, а индустрията ще се дигитализира все повече.

Елате ни на гости

Ще се радваме да се запознаем и да поговорим. Посетете ни на място или се свържете с нас по имейл или телефон. Очакваме ви.